A colourful collection

Begin deze maand werd bekend dat C&A voor hun nieuwe Europese merkcommunicatie gekozen heeft voor KesselsKramer. In mijn ogen een opzienbarende keuze, het toont in ieder geval lef. Ik zie C&A vooral als het kledingconcern waar mijn vader zijn pakken kocht. De enige mooie jeugdherinnering aan C&A is het mechanische hobbelpaard Palomino.

Naast KesselsKramer werkt ook PostPanic aan de nieuwe positionering van C&A. Voor de instore communicatie heeft PostPanic de video ‘A colourful collection’ gemaakt, gebaseerd op de kleuren en stoffen van de seizoenscollectie. Benieuwd of dit een voorproefje is van de nieuwe merkcommunicatie.

Over Niek de Bruijn

Niek de Bruijn - Design ‘Denker en Doener’ met een onbedwingbare nieuwsgierigheid naar nieuwe mogelijkheden van off- en online visuele communicatie. Art-Director bij VormVijf, Den Haag
Dit bericht is geplaatst in Branding, Design met de tags . Bookmark de permalink.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *