Saai

Afgelopen jaren is informatievoorziening steeds vluchtiger en sneller geworden. Politici worden afgerekend op one-liners, nieuws lees je in 140 tekens op Twitter en commercials zijn virals geworden van enkele seconden.
Deze ‘commercial’ van Leica ter promotie van de nieuwe Leica-T is het tegenovergestelde. Bijna 45 minuten lang zie je hoe de roestvrijstalen body handmatig gepolijst wordt. Mooi om te zien met hoeveel aandacht een vakman hiermee bezig is. Prachtig en indrukwekkend, maar ongelooflijk saai!

Over Niek de Bruijn

Niek de Bruijn - Design ‘Denker en Doener’ met een onbedwingbare nieuwsgierigheid naar nieuwe mogelijkheden van off- en online visuele communicatie. Art-Director bij VormVijf, Den Haag
Dit bericht is geplaatst in Branding, Everything else met de tags , . Bookmark de permalink.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *